Viktig information

Hej alla :)

Nu kommer lite viktig information till er som läser min blogg. Eftersom jag kommer att flytta min blogg är det kanske bra att ni vet om vad som gäller. Som nästan utav alla er vet så kommer jag nu bli en del utav Spotlife villket innebär att jag kommer få en egen enklare adress.  Adressen kommer att vara www.calvins.se
och det är viktigt att ni som har mig sparad i favoriter eller på något annat ställe förnyar eran adress.
blogg.se kommer att radera mitt konto.  Så jag vill ännu en gång be er att när jag säger att flytten är aktuell så byter ni bort den gamla adressen mot den nya. Alltså när jag säger till så blir det INTE www.calvinbozic.blogg.se
utan ni ska använda er utav www.calvins.se

förstår ni?
Då ses vi på den nya adressen! Jag hoppas ni kommer gilla den nya designen för det gör jag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Helleuw! Jag utmanar dig på min blogg! :) Kram på dä!

2009-03-05 @ 19:50:04
URL: http://luna1000.blogg.se/
Postat av: Knirr-Knarr

När kommer sidan upp ?

2009-03-05 @ 22:42:10
URL: http://hectorssyndrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0