Modell

Jag tänkte presentera en till utav modellerna vi valde ut för modeshow.se




Azra Kurtovic heter den här tjejen.
Azra är 18 år och går 2:a året på Hagagymnasiet i Borlänge, hon tränar karate och tycker att kläder och mode är kul. Hon gillar också uppmärksamhet, vilket är positivt när hon ska vara med som modell för modeshowen =)

Azra var en utav mina absoluta favoriter då hon är otroligt lång och väldigt bra på att gå. Hon kommer att passa perfekt i modeshowen. Jag är otroligt glad över att hon sökte.

Kommentarer
Postat av: sibel

Henne gillar jag. Naturlig utsrålning och vacker på ett mjukt sätt. Jättesnygg

2009-03-03 @ 03:36:32
Postat av: sannie

hoppas du får en fin dag :)

kommentera och säg vad du tycker om min blogg

sannie xoxo

2009-03-03 @ 08:04:08
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: kenan

Hej Vedran!



Tänkte bara säga att intervjun med dig är uppe i bloggen. Tack ska du ha som tog dig tid att ställa upp på den!

2009-03-03 @ 22:03:09
URL: http://kenanharbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0