Lördagen

Hej alla.

Jag är ganska slut efter helgen och nu är jag hemma i lugnet. Helgen var ruskigt rolig må jag säga.
Ni vet ju redan vad som hände i fredags eftersom jag skrev om det i  min blogg. Men lördagen har jag inte hunnit berätta om.  Jag och Ronja var hemma och sov och sprang ner till stan för att leta efter något till kvällen. Tiden började rinna iväg och systemet hade stängt. Vi fick dock massa av Joels kusin som var supertrevlig !
Efter det gick vi hem till Joel började lyssna på bra musik och bara började göra oss iordning i vår egen takt. Drack en massa goda drinkar. Jag hade varit på någora möten under dagen så jag trodde att allt var avklarat när jag kom på att jag skulle intevjuas klockan åtta på stureplan. Jag och Ronja sprang ner till till Sturegallerian och mötte upp Kenan som skulle göra intervjun. Vi satte och på ett fik och intervjung gick bra. Han ställde väldigt bra frågor och det ska bli roligt att se resultatet..

Jag och Ronja tog oss tillbaka till Joel och fortsatte festa med Ramma, Andrea och Joel. Sedan åkte vi ner till stan.
Ramma och Joel gick och tog en öl. Ronja och Andrea åkte till Cafe Opera och jag mötte upp Sibel för vi skulle till Villige.

Väl på Villige hade vi jätte roligt. Massa dansande och Sibel var vackrast på plats.
Sedan kommer Meral Tasbas. Jag hon och Sibel gick ut och tog luft (läs: Jag och Meral skulle röka)
Där stod vi och Meral börjar prata och jag skratta och skratta. Människan är ju så  jäkla roligt. Hennes blogg är så underhållande men i verkligheten är hon ännu roligare.
Andrea och Ronja kom till Villige as well efter ett tag och vi intog VIP platserna för resten utav kvällen. Mycket  mer minns jag inte. Men super roligt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0