Lång kväll

Hej alla!

Igår kväll var jag ganska slut och tänkte faktiskt bara gå ut en liten stund. Men det är då jag brukar bli kvar som längst.
Jag gick förbi Jenny en liten snabbis tänkte jag. Men det sluta med att Maria, Ronja, Andrea, Joel, och Jennifer kom dit så jag blev kvar. Vi satt och prata och hade det allmänt väldigt trevligt. Sedan fick några av oss för sig att gå hem och då rinde Malin Beck mig. Hon frågade om jag ville följa med på en promenad med hunder och jag tänkte varför inte.
Så jag och Andrea blev hämtade utav Malin och mötte Marita och deras söte hund Jocke. Efter promenaden följde vi med hem till Marita och Malin. Jag överdriver inte det minsta när jag säger att deras hem var ett palats. Det var verkligen som att komma in i ett hem som inte tillhörde Borlänge. Det var helt gudomligt fint!
Vi började med att sitta och prata över rött vin och brieost. Sedan blev det lite videopremiär utav två muskvideos. Malin jobbar för ett skivbolag i Stockholm så hon var först att få alla videos.

Sedan blev det fotodags. Vi tog en massa massa bilder och hela natten bara rullade förbi. När klockan var vid 6 på morgon fick vi skjuss hem. Jag somnade och vaknade för en liten stund sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0