Hej igen

Hej alla!

Villken super kass bloggare jag har varit den senaste tiden alltså. Jag får skärpa mig och börja sköta mitt jobb igen.
Jag sov hemma hos Dove inatt och det var mest darför jag inte höll bloggen vid liv under gårdagen samt idag på dagen. Ska jag vara helt ärlig så sov vi ganska långt in på dagen idag så det är anledningen.

Jag måste bara berätta för er. Jag har haft en hemskt ful ovana som följt mig under alla mina år. Jag har nämligen alltid bitit på mina naglar. Jag har verkligen försökt och gjort allt för att sluta men det har inte fungerat. Jag har verkligen velat  bli av med denna hemska ovana eftersom det är så fruktansvärt äckligt och det ser så hemskt ovårdat ut. Men vet ni?
Jag har nu slutat med detta! Jaa det är sant.
Nu har jag säkert hållt mig i två veckor och jag är så jäkla glad. Det är ju svårt det där med ovanor. Man fastnar lätt i ett mönster och det blir en vanesak som man på något vis inte blir av med. Men nu så!


Jag och Ronja på ett fik i lördags före utgången. Den superduktiga fotografen heter Kenan Harbas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0