FaluFri och en liten comeback

Hej alla :)

Jag sitter just och lyssnar på lite musik och ska snart ta för mig utav dagen. Tänkte börja med ett härligt bad och sedan se till att fixa iordning mig.
Idag vaknade jag vid 6 på morgon och tänkte: Skojjar jag med mig själv, eller? Aldrig i livet och så vände jag på mig och somnade. För en liten stund sedan ringde Liselotte (En utav mina lärare jag hade under tiden på FaluFri) och frågade om jag ville göra en liten comeback som toastmaster på deras FN rollspels middag. Självklart tackade jag ja!
Så nu ska jag gå igenom min kalender och boka in tiden och flyttta på en annan lite tillställning som var det datumet. Vad gör man inte för en skola som FaluFri?

Vi hörs lite senare!

Jag älskar denna bild på mig och Sibel. Den är såå finest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0