Villket tv program är jag aktuell för?

Aa men hallå hörrni!

Det snöar här i England. Jag är inte direkt ett fan till kylan men nog
fick jag ett litet leende på läpparna när jag såg det lilla vita täcket ute. Inte för att det var så myket att hurra över
då det bara var lite lite snö. Men ändå!


Just nu sitter jag  och tittar igenom lite mejl. Planerar med kring bloggen. Snart är allt det nya
på väg och jag vet att ni läsare kommer att älska förändringen. Klart att ni kommer.

Ni kanske fortfarande är nyfikna på villket tv programm det är jag har blivit kallad till att göra slut audittion för?
I wont tell ya yet!  Ni får hålla kolla här på bloggen så kommer ni att få veta. Spänande va?



Kommentarer
Postat av: Engin

hej. vad har du gjort med gaddarna. hur kan de vara så vita som hollywoodsmilen ??skriv till min mail.. är det nåt du rekomenderar som man kan köpa och göra hemma? Mvh Engin

2009-01-09 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0