Varför är Blondinbella så stor?

En läsare som la till mig på msn, efter att ha läst om mig på blondinbellas blogg frågade mig:
 Varför tror du att Blondinbella är så stor?

Jag tänkte försöka svara på den frågan. Enligt min mening så är Isabella en tjej som är älskad och hatad. Det är någonting som alltid har funkat!  Folk som alla har svårt att tycka om blir ofta pase. Folk som är behagliga tycker oftast alla om men dem är blanka, om man är blank är man tråkig och då blir folk ointreserade.
Folk som är omtyckta och samtidigt hatade är intresanta just pga att det är svårt att placera dem. Det är deffenitivt en krydda i Isabellas framgång. Hon har folk som tycker om henne men ibland väcker hon folk till liv med sina åsikter, villket bevisar att hon berör människor. Det är krydda nr två!
Sedan har vi Isabellas liv som många ser upp till. Hon har ett liv som många unga drömmer om. Även många vuxna eller folk som är äldre än henne är intreserade för att dem ser att hon har ett liv som de drömt om, men misslyckats att få.
Det är krydda tre. Folk vill läsa om saker dem vill uppnå, saker de drömmer om. Hon blir idol och då hakar media på. Media är krydda nr 4. They make you and they break you.

Ofta när folk pratar om Isabella så använs ordet hat. Det är i många fall fel enligt mig.
Även jag använder det och det är för att den finns till en viss del. Men i Isabellas fall har jag svårt att tro att hatet är så stort.  Jag tror att många älskar,gillar eller ser upp till henne. Sedan finns det dem som hatar det hon har! Dem hatar egentligen inte Isabella i sig, utan deras avundsjuka gör att de mixar ihop sina känslor.
Isabella har allt som de flesta drömmer om. 90 % utav alla där ute drömmer om massa pengar och det har hon gott om. 30% där ute drömmer om kändis livet, det är något hon har. 50% av alla hennes läsare vill ha uppmärksamheten som hon får!  99% av Isabellas läsare vill ha hennes motivation och självsäkerhet!
Det är oftast avundsjuka som gör att folk får raseriutbrott. För sanning den är att de fleta önskar att dem var just:
Blondinbella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0