Lite svar på tal, sådär

Hej Alla.


Sitter nu på Kupolen efter världens super dag i Falun! Alltså det finns nästan inget som gör mig så glad som Falun!


Tack för alla kommentarer som kommit in den senaste tiden. Jag vill verkligen inte att folk missförstår för jag gillar verkligen kritik, det gör att man växer! Så om ni har något emot min blogg på andra sätt så tar jag gärna det och ni behöver inte vara oroliga för det. Det jag har varit arg över! Det är hoten jag fått som gjort mig arg och det finns en viss skillnad mellan hot och just kritik.


Det finns folk som dessutom skriver här att jag är för självsäker och borde komma ner med fötterna på jorden!

Mitt svar till er är helt enkelt: Jag är så jäkla nöjd med mig själv! Det tänker inte jag dölja, jag har ingen anledning till att göra det. Jag ser inte ner på andra människor och jag tror definitivt inte att jag är så viktigare än alla andra. Men där emot tycker jag om mig själv och det tycker inte jag är fel. Jag har spenderat tillräckligt lång tid i mitt liv på att vara osäker och otrygg i mig som person. Jag märkte att man bara mår dåligt utav det. Varför inte passa på att njuta av allt istället. Jag är inte världens trevligaste, snyggaste, rikaste människa! Men jag är jäkligt bra som jag är! Sen om andra människor har problem med det så kan jag tyvärr inte lösa det åt er. Så ännu en gång: Jag är nöjd med mig och jag är medveten om mina brister även om jag själv tycker att dem är få. Men jag ser inte ner på andra människor och jag tycker inte att jag är mer värd än någon annan.


 


Kommentarer
Postat av: kHRILLE

Varför inte passa på att njuta av allt istället....

Word grabben, så sant

2009-01-20 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0