Lystring mina läsare! Detta är viktigt för oss..



Hej alla!

Jag har haft ett riktigt spänande 2oo8 både som person och även som bloggare.
På personliga plan har jag spenderat året som gått i frihet. Jag har gjort många impulsiva val i livet och det har kännts väldigt bra.  Jag har haft en utav den roligaste sommaren någonsin ihop med fina vänner.
Jag har varit med om ännu en musikal historia, denna gång (Grease). Det har också varit bland det härligaste jag gjort. Så bäst att jag passar på att tacka Maria Jonasson och Micke Ludwigsson för att de båda övertalade mig om att hänga på den musikal resan.
Jag har blivit en utav de utvalada att representera livet i Falun och Borlänge. Det känns helt fantastiskt då båda dessa städer ligger mig varmt om hjärtat. Jag har många roliga minnen kring detta uppdrag redan nu och kommer få många fler är jag säker på.
Jag har hunnit medverka i tv programmet Glasklart som blev en fantastisk succe och jag är mycket glad och stolt över min insats. Jag älskade media kaoset kring detta.
Idol och Artistjakten han jag även med, båda erfarenheterna var mycket lärorika.

Mitt bloggande har varit en berg och dalbana. Stunder då jag varit på topp och stunder då jag legat lågt.
Jag har blivit länkad utav både Blondinbella och Katrin Zytomierska villket har kännts väldigt bra och jag är tacksam.
Jag har disskuterat kring att flytta bloggen till både DT och Sthlm finest
Men det blev SPOTLIFE!
Så nu kommer jag att börja blogga med hjälp utav dem och jag har aldrig varit så förväntansfull. Jag vet att detta samarbeta kommer att bli grymt. Så stora saker kommer ske här.
SPOTLIFE
är ju trots allt det företag som står bakom några utav min favoritbloggare (tex Blondinbella)

Jag hoppas att ni läsare är med om denna resa!  Det blir jag och ni mot framgång
och ett fantastiskt 2009!

Kommentarer
Postat av: Maria J

VÄNNEN!!! Grease hade inte varit någonting utan dig... Du var guldstjärnan som strålade mest! Kul med Spotlife!!! jäklar vedran, de är som jag alltid sagt, de kommer bli nått av dig! :) nått riktigt stort!



stoooor kram! 14 feb, du, jag, Musikal, Storstan! yesbaby!

2009-01-01 @ 22:51:41
URL: http://mariajonasson.blogg.se/
Postat av: lillalollo

vad kul att det gått bra för dig :) hoppas vi ses i sverige nångång igen

2009-01-02 @ 02:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0