Tips del 2 (utav 4)



1 Gliss serum

För kluvna toppar. Speciellt jag som bleker mitt hår så ofta blir tvungen att ge mina

halv döda toppar ett liv! Mirakel!


2 Soft Color ( mouse blond toning)

Detta är en mouse du lägger i håret som bleker håret lite lätt. Är absolut inte lika stark som blekning så den är skonsam. men självklart blir det inte lika bra resultat som om du använder äkta blekning. Men för lite små ändringar är detta helt perfekt.


3 Inpackning för längder som ej sköljs ur

Dagar då håret är extra torrt behöv en inpackning. En gång i månaden ser jag till att bjuda mitt hår på detta. Man sköljer alltså inte ut den vilket gör att den riktigt hinner vårda håret. Dock ingen ide att göra det en dag man vill visa sig offentligt då håret får en väldigt glansig, nästan lite fet look.

4 Shine Spray

För lite glans i håret. Dock ska man snåla och spray på håret långt ifrån annars finns riskt för ett fett resultat. Man vill ju inte se ovårdad ut så var försiktig.

5 LOREAL heat protection

Jag plattar mitt hår dagligen och det är super viktigt att man faktiskt tar hand om sitt hår när

man utsätter det för sådana värme temperaturer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0