Tips del 1 (utav 4)



1 Taft

En riktigt bra hår spray som passar grymt ihop med just mitt hår. Jag gillar när håret får en lite mer matt känsla och det får jag utav denna spray.


2 LOREAL blekning

Ask blondering när jag känner för att bättra på utväxten och även få en lite mer silver/grå look.

3 LOREAL silvershampoo

Använder jag tre gånger i veckan för att bli av med gula/oranga partier i mitt hår. Dessutom så ger den en härligare touch på det hår som redan har en ljus nyans.

4 Garnier hårinpackning

Utan den hade inte mitt hår levt idag. Den återfuktar på ett fruktansvärt bra sätt. Mitt hår känns som nytt när jag använt det.

5 Torrschampo

Torrschampo är något som många ännu inte upptäckt. Det är när man inte tvättar håret och vill få bort feta partier. Dock ser jag alltid till att mitt hår är nytvättat! Men jag använder det i syfte då jag känner att jag inte orkar färga håret. Då pudrar jag håret och plötsligt blir det en nyans ljusare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0