Tidig morgon i London

Alltså vad har hänt med mig?
Igår sov jag ju inte på hela natten och idag vaknar jag 5 på morgon. Det är inte likt mig vill jag lova.
Sabrinas säderska gick precis upp och hon kokar nu lite te åt oss. Vad är det med folk ifrån England och te?
Sedan antar jag att hon ska sätta igång och städa huset så det blir fint innan alla  gäster kommer.

Idag ska vi nämligen ha Sunday Dinner med lite folk som vi umgås med. Ska bli trevligt!
Eftersom städerskan även lagar maten så får jag och Sabrina lite tid på oss att bli fina. Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig? Jag tror jag springer ut och köper något fint. Det är verkligen det som har varit bäst med mina två månader i London - Allt är öppet även på Söndagar.

KATASTROF   - England är i kaos!
Hela England är upprärda och allmänt deprimerade idag. Varför?
Jo, prins Harry som ligger i lumpen nu har blivit smyg filmad när han pratar i telefon. Han har tydligen pratat om en utav killarna där som är ifrån Pakistan och sagt något om honom och nämnt att han är ifrån just Pakistan.
Hela England är stumt och tyst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0