Talang 2009 och GREASE

Jag måste bara posta ett klipp ifrån musikalen jag var med i 2008. Det är nämligen ett klipp från underbara GREASE.
Det finns inte en chans att jag kan låta bli att sakna varenda plutt på scenen när jag ser detta klipp.
Så jag tänkte bjuda på det :)        Ser ni så vi skuttar runt?


 
Dessutom fick jag mejl ifrån Tv4 idag och som det ser ut nu ska jag och min underbara vän Maria vara med i Talang 2009. Spänande hörrni!
Det känns som att år 2009 kommer att bestå utav att vara med i det ena programmet efter det andra eftersom jag
nu ska på slut casting för Big Brother UK. Dessutom ett nytt tv program på kanal 3. Sedan är det ju idol i år också.
Det kommer bli jätte lärorikt och roligt vill jag lova.  Jag tror jag och Maria kommer vara gryma på Talang, ingen tvekan!
Antagligen blir det en riktigt maffig duett och en bra sångpedagog ska vi också ha, så det blir riktigt proffsigt.

Kommentarer
Postat av: Sanna Glans

jag hade inte sett det där klippet, så underbart! :):):):) du och maria på talang skulle vara fabulous, lika så du i big brother uk, plocka hem segrarna.

2009-01-13 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0