SVEA

Hej alla!


Just nu sitter jag på SVEA gym i Borlänge och väntar på att Jenny och Dove ska

komma ur solariumet. Ronja ville inte sola så hon stannade hemma.

Andrea och Sandra är på väg!
Själv känner jag inte alls för att sola idag så jag sitter och skriver lite. Pia jobbar här också så jag passade på att prata lite med henne. Jag han ju åka till England innan hon flytta in till sin nya lägenhet så nu planerar vi en vin kväll hos henne.


Det är dock helt sjukt vad motiverad man blir utav att sitta på ett gym. Folk omkring en som verkligen kämpar och sliter. Hela salen har liksom en energi som ger motivation. Härligt!

Jag förstår verkligen när folk säger att dom blir beroende utav att träna.


Den här kvällen ska jag låta bli impulsiv och oplanerad. Jag har faktiskt gjort allt som ska göras med och kring bloggen.

Svarade på alla frågor till intervjun och det blev en massa att göra kring där. Skickade dock in svaren och allt till journalisten alldeles nyss. Nu känner jag att det kommer blir bra resultat! Jag är dock väldigt nyfiken på hur artikeln kommer att uppfattas och se ut!
Varje gång jag ger en intervju får jag svårt att sova för det är så många gånger jag blivit uppfattad på fel vis. Men de tre senaste artiklarna har jag varit väldigt nöjd med. Så vi får hoppas att det blir så i fortsättningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0