Strålande London

Ja, jag är på topp humör idag. Jag misstänker dock att jag fått en dödlig sjukdom.
Men det gör jag jämt, det är lite så jag ser på allt som inte ser ut som det ska. Nämligen så har jag fått en blåsa efter min tandblekning. Det är liksom en vit liten blåsa på tandköttet. Jag kan lova att jag fick panik när jag vakna och titta  mig i spegeln. Jag sprang till Sabrina och sa att min tand vuxit ut och att man nu kan se den genom mitt tankött
Sabrina lugna dock mig och sa att det absolut inte var dödligt. Men sak samma så här kan jag inte gå runt och se ut! Då blir jag aldrig famous känner jag.
Dock är jag lugnare nu då Sabrina ska be till gud åt mig så att jag blir frisk.

Men annars så är jag strålande glad. På topp humör faktiskt. Magda har kommit hem efter två veckor i Polen.
Så hon och Paulina kommer snart och hälsar på.... Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0