Sthlm

Hej alla.


Jag tog mig hem till Ronja vid nio tiden igår kväll för att sova över där eftersom vi skulle åka till Stockholm så tidigt. Kvällen började med lite prat och sedan var det dags att börja med att packa.

Det hela slutade med att Ronja och jag tillsammans nu har fem väskor och en bag. Det var rätt så mycket att släpa på. Vi skulle ju tåget runt halv sju på morgon. Vi fick dock lite tråkigt och paniken kröp sig på vid ett på natten. Ronja går in på SJ's hemsida och ser att det går ett tåg 03.58. Vi fundera fem sekunder och jag det är precis vad ni har gissat vid det här lagret! Vi sitter på tåget på väg mot Stockholm och klockan är fyra på natten. Är detta normalt? Jag tycker inte det men något man kommer att skratta åt senare i livet.

Jag antar att vi kommer vara helt slut när vi kommer fram. Det får nog bli en stunds sova och sedan är det nog dags att börja göra sig inordning för dagen. En del möten har jag på dagen.

Dessutom ska jag träffa min vän Ramazan som just nu pluggar juridik (Stockholms universitet)

Jag ska möta Linda och Sandra som ska till Stockholm över dagen för att shoppa en massa vår kläder. Linda och jag gick i samma klass och blev bästa vänner under gymnasium och vi hinner sällan träffas länge i Borlänge.
Så ödet bringade oss till en heldag i vår vackra huvudstad.
Jag ska även träffa den vackra Margarita för planering inför morgondagens stora bloggfest! Nadia min vän har flyttat ner till Stockholm och jobbar på stureplan och vi har tyvärr inte haft tid att ses sedan jag kom hem ifrån England så henne har jag bokat in! Kanske hinner med en blogg fika med någon läsare?

Anmälan till det gör du på [email protected]


Ha en strålande dag, för det ska jag!


Kommentarer
Postat av: christoffer

Har det nu så himla kul i Stockholm och på blogg-festen! Drick och festa för mig också =)

2009-01-30 @ 12:56:42
URL: http://christofferholton.blogg.se/
Postat av: Petri

Vad rolig Vedran. Hälsa Lind från mig. :)

2009-01-30 @ 13:13:44
URL: http://petrisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0