Södermalms te och mys

Hej alla.

Oj vad dagen har gått fort! Jag vet inte riktigt vad jag gjort dock men den har ärligt talat bara flygit iväg.
Pappa är nu hemma villket känns super skönt. Det blir en helt annan känsla här hemma då. Dessutom hatar jag att vara själv så detta är perfekt.

Jag har verkligen hittat ett perfekt lös te som man kan köpa på KAHLS (sedan 1911). Det är nämligen Södermalms-blandning. Själv föredrar jag Östermalm dock, men jag har svårt att se att man kan hitta några kvistar till te just där. Så det fick duga med Södermalm ändå.  Jag har saknat svensk tv måste jag säga så det får bli lite av det ikväll. Dock kommer jag ihåg ifrån förr att Torsdagar inte var en bra tv dag så jag hoppas inte på allt för mkt.



Södermalms-blandning inehåller:

Svart te, apelsinskal, ringblommor, rosenblad, blåklint, vaniljstång och arom av papaya och vanilj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0