Snö är jag inte van vid längre.

Hej alla!

Jag blir ärligt lika förvånad varje gång jag tittar ut genom fönstret och ser snö. Dessutom att det kommer mer och mer.
Det forsar ju ner, massor utav flingor ser jag!
Jag tror jag blivit allt för bortskämmd i England där det fortfarande är grönt!  .. I miss it!

Det är ju helg hörrni.
Inte för att det blir party (jag sparar det till nästa helgs blogg fest!)  Man kan ju faktiskt inte vara på topp jämt.
Idag blir det nog en lugn dag. Har dock blivit bjuden på en fest Elina och Nadjas fest. Kanske går förbi där och för att säga hej och är lite social.

Kom tillbaka om en stund så har jag nog uppdaterat lite mer :)


Jag var förbi hemma hos Jenny på lite te igår. Passade på att ta ett kort. Blonda är vi då båda två så
det räcker och blir över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0