snart är det dags

Okej alla.


Klockan är snart 5 på morgon och jag kan verkligen inte sova. Imorgon eller om några timmar (!)
är det dags för mig att åka till slut castingen för Big Brother UK.  Vi blir hämtade i bilar för att köras till ett hemligt ställe i Birminghamn. Det är för att pressen inte ska få se villka som kan bli dem slutliga "housemates'en" .
Jag har verkligen ingen aning heller vart det kan tänkas vara för att allt har varit så hemligt.

Det roligaste kommer nog att bli när man täffar de andra som är kvar. Tydligen har vi delats upp i grupper för att träffas i olika städer. Allt för att man inte ska lära känna de andra deltagarna. Så imorgon kommer vi bara att vara 10 personer. Jag kommer att ha min laptop med mig under dagen. Men dock kan jag inte lova att det blir så mkt skvaller eftersom vi idag fick hem ett kontrakt vi ska skriva på. Kontraktet låser våra käftar till 100%. DVS att jag skulle vara bra dum om jag yttrar mig om någon i just min blogg.

Det som kommer att hända imorgon som jag får berätta om är att vi kommer provfilmas. Svara på massa fler frågor.
Vi kommer gå igenom livs historik, psykologi test och lite annat. Vi kommer ha grupp disskutioner där dem ger oss ett ämmne att prata om. Kanske för att se hur vi beteer oss när vi är i grupp. Jag vet inte.

Är dock osäker på om jag verkligen vill vara Big Brother-Vedran. Kan bli bra  ju men mest utav allt så vet jag ju att det finns en stor risk att bli socialt handikappad när man kommer ut. Har svårt att se att Linda Rosing kan få ett jobb på en reklambyrå eller liknande... Men vi får se.

Håll tummarna, så kanske jag blir inlåst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0