Slut audittion för Big Brother UK nästa..

Då kan jag avslöja för er vad det är  för tv program jag är aktuell för.
Jag har nämligen varit på casting i London för Big Brother. Självklart gjorde jag tillräckligt bra ifrån mig
för att ha gått vidare till slut casting.

Det känns verkligen super spännande även om jag har svårt att se mig själv i huset. Jag skulle ju verkligen passa och det skulle nog vara tv tittarnas dröm att ha någon som mig i huset. Men jag hade antagligen ställt till med lite för mkt. Antagligen darför jag gick vidare! 

Man fick visst inte ha med sig vad som helst in till huset heller. Undrar vad man skulle välja?
Får man kanske ha telefon?


Kommentarer
Postat av: Albin

Nämen, vad roligt! :)

Hoppas du går hela vägen!

2009-01-07 @ 22:38:27
URL: http://albiun.blogg.se/
Postat av: Lisen

Wow, så det blir big brother UK för dig? ;) Åh vad jag också skulle vilja vara i London :( Kanske till sommaren...

2009-01-13 @ 01:58:44
URL: http://lovisafjellet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0