Ska boka in en till tandblekning

Hej alla.

Villken regning dag England har att bjuda på! Tor det eller ej men jag har faktiskt under min två månader bara upplevt tre regn dagar här i England så det är inte så illa som det sägs. Då regnar det faktiskt myckt oftare i Sverige.
Idag ska jag ha en riktig hemma-spa dag.. Ansiktsmasker och sånt härligt.
Funderar på att göra ett samtal för att boka in en tandblekning till i veckan.. Det känns som att det faktiskt behövs!



När jag tittade mig i spegeln imorse fick jag lite panik också. Känner att jag skulle behöva en spray tan. Det är sjukt härligt. Man bokar  tid och ställer sig i en kabin och så finns det personal som kan sådant så dem spryar på färgen så den blir jämt och fin. Färgen blir verkligen super fin.
Problemet är dock att det är fruktansvärt jobbigt att ha på sig det. Inte nog med att man luktar solarium i över en vecka. Sedan så blir allt man rör vid oranget (lakan, ljua kläder, handukar) så det är verkligen lite jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Sanna Glans

åh gud vedran, du lever då livet du allt, jag kan nog fortfarande inte förstå att du bor i london nu, livet måste vara PARTY! och sen låter det himla mysigt med hemma-spa tycker jag, lika så att fixa lite snygg fusk-bränna och få extra vita tänder. saknar dig gourgoes!

2009-01-13 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0