Pratkväll

Hej alla.
Eller mer rätt godnatt alla.

Idag har jag haft fullt upp med att springa runt lite överallt och träffa allt och alla. Har haft en catch up fika med
väldens goaste Linda och Lejla. Vi har väl pratat om lite allt möjligt. Allt som har hänt och lite minnen.

Koffe och Maria har jag träffat och passat på att umgås med. Dom är super härliga båda två!
Fy vad man skrattar när man är med dessa två!
Sandra har jag varit med under dagen. Massa prat, spring på kupolen och middag blev det.
Sedan passade vi på att gå hem till mig en stund. Dock skulle Sandra upp tidigt till skolan imorgon så det blev inte så länge. Men super trevligt det med!

Andrea kom förbi mig mot kvällen och vi tog en sväng förbi Jenny. Drack massa te och bara njöt av lugnet. Jennys lägenhet är ju verkligen så super mysig! Verkligen fint inredd med en klassisk och morden touch på det hela. So nice!
So Rich!   I love it!    Vi var kvar hemma hos henne ett bra tag. Känns lite som att tiden aldrig räcker till!

Nu har jag och Andrea varit hemma hos mig ett tag. Haft kvälls fika och en massa prat. Det finns nog inget bättre än att prata djupt om livet. Ofta brukar vi mest sitta och drömma om livet, men det gjorde vi inte denna gång. Nu var det prat om verkligeheten så det bara pyrde om det. Det är alltid härligt att dubbel kolla sina teorier om livets mening. Vi passade på att bleka tänderna en snabbis med tandskenor, super enkelt men så bra!
Finns ju faktiskt nästan inget bättre än ett fint leende. Det måste ni hålla med om!

Ne nu ska vi sova här. Det kommer en dag imorgon också! Rättare sagt om typ 4 timmar..
Så God natt!


Vi tar en snabb bild presentation på dem jag har hunnit umgås med idag. Så ni nya läsare får bekanta er med  dessa sköningar.


Sandra                     Linda
  
Jenny                      Koffe                        Lejla
  

Andrea                   Maria
 

Kommentarer
Postat av: Maria J

Nämen!!! vilken tjusig bild de va på mig då, hehehehehe, är vi påväg in på musikal träning tro? :) åååh saknar det så mycket.... det är nog dags för oss att sjunga tillsammans snart vedran! En duett kanske? ;)



kramis

2009-01-21 @ 15:05:18
URL: http://mariajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0