Nya tag

Hej alla!

Jag tror att jag behövde gårdagen och min deppiga stund för mig själv. För idag tänker jag klart!
Jag har mer energi än någonsin och dessutom vet jag vart jag ska och vart jag vill!
Pratade med Sibel på telefon igår om blogg festen som ska vara i helgen. Det kommer verkligen bli såa roligt!
Idag har jag en hel del att göra också. Margarita skickade sms sen igår och frågade om jag ville följa med på releas festen för Janet och Kim (Made in Sweden, tv 4) som ska vara på Obaren.  Det hade verkligen varit super roligt
men  jag har en del att göra här hemma. Idag ska jag göra en intervju. Ska sätta mig ner och skriva svar på alla frågor nu och så länkar jag här till intervjuen så fort den kommer upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0