Missad Turné

Hej alla.

Uch vad dålig jag har varit på att höra av mig idag!
Men vet ni, lite semester ifrån min blogg fick ni ta! Nu är jag tillbaka så då slipper ni oroa er!
Jag har varit på Kupolen idag som jag skrev tidigare. Umgåts med Jenny och Maria villket var trevligt.
Tänka sig villken underbar personal Tacobar i Borlänge har..  Mezgin och jag bokade om våra träff till imorgon. Ska passa på att höra av mig till Karoliina (jaa, hon stavas med två i, Finsk ni vet!) och boka en träff.

Sandra och Andrea åkte till Gävle idag på turné.
Jag, Jenny och Dove fick missa den. Var är vår inbjudan? haha
Nej, nu ska jag över till Jenny och dricka lite te. Får nog bli  Södermalmsblandning idag ockå. Förlåt Östermalm jag är otrogen! Men mitt hjärta tillhör dig! Det är ju alltid något!

Pratade med Margarita på telefon igår om  Spotlife's blogg fest. Det ska bli så roligt, jag ser verkligen fram emot det.
Vi bokade även in dagen innan. Så det blir lite lunch, skvaller och någon god drink! Självklart shopping!
Så jag blir väl antagligen i Stockholm ett bra tag. Känns bra!
Skulle behöva boka in ett möte på TV4, men de är så svåra att få tag i. Mejlade till SVT igår också för en program ide. Jag är bra på att kläcka ideer, jag lovar!


En gammal Hollywood trend är att säga "Proom" medans man tar ett kort. Läpparna får en plutning då!
Så jag provade! Inte min grej men roligt ändå..

Kommentarer
Postat av: Maria

TacoBar rockar fett!!! =) Kom förbi nästa vecka igen =) /Maria

2009-01-24 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0