Lite skvaller kan jag bjuda på

Jag kommer inte att berätta allt. Utan ni får bara lite ledtrådar.
I hemlighet för er mina läsare har jag gått på en audittion för några dagar sedan. Audittion hölls i London och
jag hade verklig super roligt. Jag har blivit kallad tillbaka på en bring back audittion den 10:de.
Audittion kommer att hållas i Birmingham..

Det jag gör audittion för är en utav Englands mest sedda tv progam och det är dessutom ett utav
de mest omtalade och sedda tv program i Europa och vissa länder i Asien.  Kan någon gissa?


Kommentarer
Postat av: blues

fin bild, men för stoooor macka.

Däremot är det helt OK med läsken.

2009-01-04 @ 15:23:33
Postat av: Knirr-Knarr

IDOL! :D You go Vedran!

2009-01-04 @ 22:05:44
URL: http://hector.blogg.se/
Postat av: Big Brother

Is it Big Brother ?

2009-01-05 @ 02:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0