Gud, jag är nog vuxen nu!

Hej alla


Middagen är helt underbar och vi har super trevligt med våra gäster. Jag tänkte bara höra av mig en snabbis till er.
Jag har nämligen kommit på att jag faktiskt nu är vuxen.
Vi sitter och har världens mysigaste middag med vin och champange. När man var ung så hadde man börjat känna av fyllan och börjat fylle snacka och kanske dansa.  Men vi sitter och disskuterar! Ja, precis vi har debatter om vuxna saker och jag tycker att det är super roligt. Jag är faktiskt intreserad.

De vi pratar om just nu:

Världspolitik
USA/Iran/Irak
Sjukvårds standarden
Bemötande man får på ambasader
Nya lagar
Hur mycket skatt man betalar och för vad?

Allt detta på Engelska dessutom. Känns dessutom lite spänande då vi alla representerar olika länder.

Juliana - Brasilien
Rennan - Italien
Sabrina - Tunisien/Sverige
Joe - England
Jag - Bosnien/Sverige






 

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Hehe jaa visst är vi:)

Men om vi vore riktiga sambos kanske vi inte vore så snälla^^ Hehe

2009-01-11 @ 22:27:50
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0