Finns det något värre?

Ohh jag tror verkligen jag blir galen. Håller på att packa min väska inför min comeback i Sverige.
Ska flyga imorgon ifrån London så är jag nog på plats mot kvällen. Ska ringa och boka taxi till flygplatsen.
Lite panik över att jag ska behöva sitta i en taxi i två timmar har jag också.

Men problemet är verkligen packningen, alltså det är alltid för mycket och alltid ska man oroa sig för just
vad man ska ha med sig.  Kommer man glömma det viktigaste? Ni kan ramsan!

Så nu ska jag verkligen se  till att få det gjort!


Kommentarer
Postat av: smet

hört att en packningslista ska underlätta sådana här problem..

2009-01-17 @ 16:30:04
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: klet

fEtT jobbigt att sitta i en taxi 2 timmar, tänk om du var tvungen o sitta i en buss, usch

2009-01-20 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0