En tyngre dag

Hej alla.

Ja det här är en väldigt jobbig dag. Det är sällan ni läsare får se just den sidan utav mig. Kanske för att den inte finns eller för att jag själv inte ens ser den. Just idag är jag bara så arg, ledsen men mest utav allt spårlöst förvirrad.
Det känns som att allt  jag hållit inne har kommit fram. Saker jag själv inte visste, vet jag nu. Sorger jag tagit med en klackspark har plötsligt kommit tillbaka och spelar en roll. Jag gråter så otroligt sällan att jag själv undrar om mina tårar ens existerar. Men tydligen så finns dom. Jag vet ärligt talat inte ens hur jag ska hantera dom.

Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vart jag ska.
Plötsligt kom den dagen då jag inte har en aning om någonting alls.
Jag önskar att allt blev så tydligt och klar! Jag önskar att jag visste vad jag ville och vart jag ska.
Men framför allt så önskar jag att jag inte behövde önska någonting alls!



Happy old days, I guss?


Kommentarer
Postat av: Mats

Nu blir man ju nyfiken! Vad är det då som har hänt?

2009-01-26 @ 14:38:48
URL: http://bflatsblog.wordpress.com
Postat av: Kenan

Nyfiken kanske man blir, men lite dumt är det endå att fråga...



Hoppas allt är bättre och allt fixat sig vad nu än det är... Inte lätt att gå runt och känna sorg eller vad det kan vara...



be strong

2009-01-26 @ 20:26:45
URL: http://kenanharbas.blogg.se/
Postat av: i rule

Vedran, när det finns saker man bryr sig om men ändå väljer att lägga undan så kommer det alltid tillbaka! jag vet inte vad jag kan göra som din vän för att hjälpa mig, jag är inte den känsliga "vännen" Men jag tycker att du&jag har en spa kväll eller om något som du vill hemma hos mig någon kväll när du känner för det och gör något :) vad säger du om de ? du får komma hem till mitt fina hem ;) det är lyx verdran!

2009-01-27 @ 10:05:39
URL: http://erikssonronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0