Herrmodet och utbudet

Jag hade lite äranden att göra på Kupolen idag. Så jag har samtidigt passat på att gå på massa affärer. Nog känner jag mig extra lycklig när jag ser alla vår färger som följer med det härliga vårmodet. Det är verkligen glada färger vilket jag gillar. Dock lite nedtonade i färg styrkan vilket känns perfekt och fräscht.


Det känns verkligen som att MQ prickat helt rätt i sitt sortiment som sakta börjar smyga sig på.
Jag har alltid varit ett fan utav just deras super sortiment utav koftor. Jag såg även att det kommit in en massa vår jackor. Har inte riktigt bestämt mig för vilken just jag ska satsa på. Känns lite som att jag vill se vad de andra affärerna har att erbjuda. H&M är jag dock lite besviken på! Jag vet inte om det är bara för att Borlänge är en liten stad men det känns som att sortimentet på herr sidan krympt. Det brukar förståss vara lite skillnad när man är i Stockholm. Men trist för folk som inte kan åka dit så ofta. För mig är det inget problem alls då jag ändå är där då och då.

Men det hade varit roligt om de satsade på även de mindre städerna tycker jag. Eftersom just det finns en stark ekonomi hos dom.

JC's sortiment för just herr delen var en stor besvikelse. För min del känner jag att deras sortiment är detsamma som alltid, enda skillnaden är nog färgerna. Men vi får se! Hoppet är det sista som lämnar kroppen brukar det sägas. Så, kom igen JC!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Favorit var att ta i men visst den är helt okej haha;)

2009-01-24 @ 22:02:12
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0