Danny Saucedo

Jag har funderat lite kring det här med förebilder bland offentlige personer i Sverige. Jag tänkte att jag skulle ta upp någon som jag ser upp till och tycker gör ett bra jobb när det kommer till att representera sig själv på ett bra sätt och även vara professionella när det kommer till sitt jobb.


En person jag direkt då kommer på är artisten Danny Saucedo. Ex deltagare i Idol, soloartist och även en del utav gruppen E.M.D.

Anledningen till att jag tänker på honom i detta fall är för att jag anser att denna "stjärna" är äkta och genuin i det han gör. Danny har sedan början utav sin karriär skrivit blogg på sin sida! Varje inlägg känns så fruktansvärt ärligt och äkta att jag plötsligt får svårt att inte tycka om människan. Han varvar dessutom sina inlägg på bloggen med att prata om viktiga ämnen.
Jag tycker att det är fantastiskt när en människa som når ut till en sådan stor mängd människor faktiskt tar sig tid att diskutera saker med sina fans som berör annat än han själv. Ofta plingar det upp ett inlägg hos han där han vill påminna sina fans att tänka på miljön eller så tar han upp ämnen som mobbning. Är inte det fint?

Danny är dessutom väldigt känd bland media som en trevlig person som alltid har ett leende på läpparna. Han gör alltid sitt jobb till 100%, och det finns verkligen folk inom musik branschen som inte gör det. Fler sådana människor bland de offentliga jobben säger jag!



Kommentarer
Postat av: Alice

jag håller med, han är väst! och en otroligt fin bild också.

2009-01-25 @ 17:44:03
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsan! :D

Jag kom in på detta genom Dannys hemsida ;)



Jag måste bara säga att jag håller med dig! vad kul att du skriver så om Danny, för det är precis så han verkligen är... :)

Danny har verkligen hjälpt mig med mitt liv, och genom hans bloggar får han mig verkligen att tänka till. Han verkligen "puschar" sina fans och skriver om sånt som man blir rörd av, han puschar och ger någon slags kraft och vilja till sína fans att verkligen kämpa och göra något bra av sina liv, han skriver också som du säger om många problem. Om vad som är viktigt och att man ska hjälpa alla :) Jag är så tacksam för allt Danny gjort:) Alla borde verkligen ha en förebild som honom! :)

2009-01-25 @ 17:50:45
Postat av: Vicky

Så damn bra skrivet! Danny är verkligen en artist utöver de vanliga. Helt underbar<3333 o ja gillar ditt sätt o skriva.

2009-01-25 @ 17:52:35
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig!

Det här är jättebra skrivet, jag vet inte om du har träffat danny förut. Men han är riktigt ödmjuk och precis en sån person i verkligheten som du beskriver han här :D

Bra :D

2009-01-25 @ 18:03:00
Postat av: Jossan

Gud så bra skrivet! Håller verkligen med dig!

2009-01-25 @ 19:25:12
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

skit bra skrivet!

håller med dej till 100 %.

han är världens mest äkta & ödmjukaste person..



BRA DÄR :D :D

2009-01-25 @ 22:51:43
Postat av: Isabelle

Grymt skrivet!

Han är en underbar och talangfull kille. En människa som jag litar på och ser upp till. Han har hjälpt och stöttad mig enormt och jag kommer alltid vara honom tacksam för allt han gör!

Han är fantastisk!

2009-01-25 @ 22:55:47
URL: http://isabellekidder.blogg.se/
Postat av: viisis

GRYMT BRA skrivet :)

allt du skriver är såå sannt :)

skönt att andra som inte älskar danny så jättemycket också kan se hur underbar danny är att han hjälper sina fans via sina bloggar på sidan och så :') håller med alla komentarer och dig tilll 1000000000000 % :)

han är en underbar människa som jag ser upp till och litar på :) har har hjälpt och stöttat mig massor och jag kommer alltid och då menar jag alltid vara taksam för allt han gör :)

kram

2009-01-26 @ 15:23:17
Postat av: Bells

Aaw, vår älskade Dannis. Han sätter alltid ett leende på mina läppar och jag älskar honom för det...

Han kommer nog aldrig förstå hur tacksam jag är för allt stöd och uppmuntran jag fått! Han är en klippa och i mina svåra perioder har det varit han som hjälpt mig. Han är underbar och jag ser upp och litar på honom till 100%!Han klokla råd är guldvärda! Hela han är guld, en dag kommer världen vara redo för den killen och tills dess ska vi stå brevid honom och stötta och uppmuntra! Den killen förtjänar allt.<3

2009-01-29 @ 15:59:36
URL: http://isabellekidder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad FUL han e...

2009-01-31 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0