Dagen räcker till

Hej alla!

Nu ska jag få den här dagen att räcka till. Det gör den nog bara man vill!

Jag ska träffa min mamma vid två för en fika. Det ska blir super mysigt.
Eftersom jag åker till sthlm imorgon har jag lite att göra. Jag är så glad för varje gång jag åker till sthlm får jag verkligen ny energi. Ska lucha med Margarita imorgon. Vi ska mest planera lite hur vi ska göra med Spotlife festen. Alltid bra att ha en lunch innan sånt för att gå igenom detaljer och allt sådant man behöver veta.

Vi hörs lite senare under dagen!


Kommentarer
Postat av: M

Härlig blogg råder ingen tvivel om att du lever ett gott liv som många andra... men snälla klipp av dig håret! golvmoppen på skallen va ju döful

2009-02-05 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0