Calvin Vedran Bozic

Denna dag har nog passerat lite väl snabbt men det känns helt okej. Idag ska jag nog bara vara inne och gå igenom allt som måste göras den närmaste tiden.
Det är så mycket tankar kring bloggen men samtidigt är det så svårt att få ner dem på  papper. Så jag ska verkligen tvinga mig att göra det ändå.
Jag tror jag isolerar mig i mitt rum och börjar, för så fort man börjar är det ju enkelt!

Det var lite roligt för jag läste Kissies blogg idag. Hon hadde en fråga där hon undrade varför hon har fått inbjudan till grammisglan men inte Blondinbella.  Så klart att Bella har fått inbjudan, hon har säkert mycket med lets dance just nu. Men att Kissie tror att hon är något speciellt eller större än Bella stör mig otroligt mycket.  För Kissie är skapad utav Bella och hela hennes karriär är byggd på Bella och darför stör dig mig så mycket att hon är otacksam.

Så idag fet dissar jag KISSIE


Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha det stämmer lite av det du säger. Men kissies blogg är mer underhållande!

2009-01-11 @ 17:19:33
URL: http://bellablogg.se
Postat av: jessie

Ja, jag läser också Kissies blogg då och då för att se hon hittar på. Mest funderar jag på om hon är 18 år på riktigt eller om hon bara är 15. Det skulle förklara en del. Nu är det ju så att Bella är "pioniären" inom bloggandet, men ärligt. Jag läser hennes blogg varje dag och hon verkar vara så fruktansvärt tråkig som människa. Hon visar typ aldrig att hon har någon humor. Synd som fan.

Lycka till med BB Uk :) Låter spännande!

2009-01-15 @ 08:36:47
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0