Blondinbellas motsvarighet

Okej, då var allt igång igen!
Det började redan igår kväll då jag plötsligt började få dubbelt så många mejl än vad jag brukar få.
Massa kommentarer på youtube och det tog aldrig slut. Alla skulle ha en åsikt, fine!
Tydligen är jag ett nytt diskussions ämne på ett forum som tillhör sidan www.fragbite.com


Killen som startade tråden är nämligen så upprörd över mitt sätt att han rasar!

Han tycker att jag förolämpar människor med mina inlägg. Han skriver att han är en super snäll kille men att människor som jag skulle kuna få honom att starta krig!


Det tog inte en lång stund innan hans inlägg hade fått över 1000 sidvisningar. Tydligen så berör jag och det är något jag väl är medveten om. Jag tycker dock att det är väldigt tråkigt att han har svårt att se mina inlägg i sin helhet utan väljer ut vissa video bloggar (antagligen är han för lat för att läsa det som tillhör dem) och kritiserar. Att min video var kritik  på folk som innan hotat mig via mejl, msn och min blogg har han nog inte förstått.
Jag tar självklart på mig ansvaret för mina video inlägg och tänker inte backa för mina åsikter.
Men jag tänker inte fega ut och låta mig tystas utav människor som hotar och dessutom själva är hot mot friheten till egna åsikter!
Jag tänker inte bli ett offer för människor som vill tysta ner andra med hot och våld för att de själva inte håller med eller förstår.. Det är skamligt att det finns människor som gör sådant i ett land som Sverige år 2009.


här följer några få av kommentarerna!



Kommentarer
Postat av: kenan

Nu blir man ju lite smått irriterad på vissa. Vist fine de får ha en åsikt om vad de vill men hot är ju lite långt att gå. Vedran se det som publicitet indirekt iaf... Du är ju mer rutinerad än vad jag är men skit i de dumma kommentarerna... svårt läge!

2009-01-17 @ 18:01:23
URL: http://kenanharbas.blogg.se/
Postat av: nesko

Fragbite <3



btw synd om dig faktist, serb helvete eller croat eller va fan du e, bosna <3

2009-01-18 @ 17:45:05
Postat av: fragbite

HAHAHAHAHAHAH. FRAGBITE WAS HERE LOLZ



Jävla blondinbert, gå & dö.

2009-01-18 @ 17:45:54
URL: http://fragbite.se
Postat av: En från fb

försök att ta dig lite tid o läs runt på forumet på fragbite så kommer du snart se vilken nivå seriositeten ligger på

2009-01-18 @ 20:14:17
Postat av: SENSUELLT

hahah :P

2009-01-18 @ 22:01:02
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: WINGER <3

Det roliga är ju att alla kommentarer stämmer. :

2009-01-18 @ 22:44:59
Postat av: Fick en Snilleblixt

Och vår allsmäktige herre sade:



http://www.roflposters.com/Browse.aspx?id=954608



Från eder evigt tillgivne profet,

Fick en Snilleblixt

Postat av: kenanftl

Kenan, lär dig sta. va.

2009-01-19 @ 01:30:34
Postat av: Anonym

hahahahaa

2009-01-19 @ 01:36:53
Postat av: Bruno

HAHAHAH BLONDINBERT!!!!!

2009-01-19 @ 02:43:11
Postat av: <33 Fragbite

AHHA DÄRFÖR DU TOG BORT KLIPPEN?!

2009-01-19 @ 02:59:22
Postat av: d0z

Hahahahahaaha

2009-01-19 @ 04:02:30
Postat av: anonym

Strö inte salt i såren, du gör det bara värre för dig själv mannen...

2009-01-19 @ 05:29:19
Postat av: adam

vem är du?



justeja, du är ingen, du är som alla andra, du är inte särskilt speciell och du verkar inte var almänbildad heller, som tror att du är så jävla speciell, det är synd om dig lalala, ja det är synd om dig, för att du inte tror att saker händer bara för att det är 2009.



SKÄRP DIG.



Det finns fortfarande hemlösa, alkoholister, knarkare och vi är ändå framme i år 2009.



helvete, du får lite internet hat och du börjar bli rädd för dit liv, inse, detta händer varje dag, varje timma, varje minut, många får tåla sånt här rakt upp i ansiktet, var glad att dom bara fantiserar över internet.

2009-01-19 @ 06:25:25
Postat av: Fredrik

"Men jag tänker inte fega ut och låta mig tystas utav människor som hotar och dessutom själva är hot mot friheten till egna åsikter!

Jag tänker inte bli ett offer för människor som vill tysta ner andra med hot och våld för att de själva inte håller med eller förstår.. Det är skamligt att det finns människor som gör sådant i ett land som Sverige år 2009."





Var det därför du tog bort videoinläggen...? pinsamt!

2009-01-19 @ 07:10:18
Postat av: Hackke

Fel!

Jag tycker inte på något sätt att du har förolämpat folk.

Jag tycker däremot du uppträder jävligt omoget, har noll självkritik och anser dig vara finare än alla andra. Vilket leder till att folk blir irriterad på hur fan du uppträder och beter dig.



Och vad snackar du om för åsikter?

Det enda du har snackat om är att ingen kan seriöst va finare än dig för det går inte och att dina tänder är så snyggt vita.

Kallar du det att ha åsikter?



Som jag sa tidigare väx upp och få ner fötterna på jorden.



: "Men jag tänker inte fega ut och låta mig tystas utav människor som hotar och dessutom själva är hot mot friheten till egna åsikter!"



Men ändå har han tagit bort alla dina videoklipp? haha du är för skön alltså.



Antingen står du för dina videoklipp och har dom kvar eller så tar du åt dig kritiken tar bort videoklippen som du nu gjort och tänker om!

2009-01-19 @ 19:23:12
URL: http://www.spotify.com
Postat av: vallman

TJa matTeuZ aka hawkN! :P

2009-01-19 @ 20:39:54
URL: http://www.fragbite.se
Postat av: Anonym

HAHA kan inte sluta skratttaaaaa! FB<3<3<3<3<3

2009-01-19 @ 21:10:33
Postat av: Anonym

Kul att du misshandlar de Svenska språket så brutalt mycket.

2009-01-19 @ 21:21:01
Postat av: Ollas

Det bästa är "nackskott i pannan" HAHAHAH idioter.

Säger väl lite om IQ kvoten på de där forumet.

2009-01-20 @ 15:47:40
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frallebirre <333 FRAGBITE HAR ALLITD RÄTT!!!!

2009-01-20 @ 16:45:35
Postat av: LolsaN

"tänker inte backa för mina åsikter.

Men jag tänker inte fega ut och låta mig tystas"



MEN, ändå är filmer från youtube borttagna?



gg

2009-01-20 @ 16:46:30
Postat av: mmmm

Varför inte polisanmäla dom oxå?

2009-01-20 @ 22:30:18
Postat av: fb was here

men lol, tog bort filmerna från youtube också? du står ju för vem du är, eller hur var det nu?



Och herregud, ta inte fb så hima seriööööst -.-'

2009-01-22 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0