Bloggfest, mamma, pappa och mina vänner.

Nu på Söndag åker jag till Sverige för att hälsa på min pappa och mamma och några vänner.
Det är helt sjukt vad man saknar sina föräldrar när man åker bort.  Jag har verkligen märkt under den här resan villken betydelse ens familj har. Ska bli helt fantastiskt att krama om mamma och pappa. 
Dessutom ska det bli supertrevlig att träffa mina vänner. Jag är ju nog den enda av oss som umgicks som inte sett Jennys nya lägenhet. Det ska bli super roligt! 

Dessutom är det ganska mkt kring bloggen som ska fixas så jag kommer väl spendera den största delen av min tid i Stockholm. Dels för bloggen då och dels för alla vänner som nu håller till del.
Spotlife's blogg fest kommer jag också närvara vid. Ska bli roligt att träffa Isabella igen och självklar Dennis. Min gäst för kvällen kommer vara den underbara och vackra tvåan ifrån Top Model, Margarita. Det kommer bli en underbar kväll!e

Sen har jag och Maria en del att göra när det gäller Talang 2oo9. Det ska bli roligt att göra!  

Super vackra Margarita!

Världens bästa Isabella

Den super trevliga och lyxiga DennisM

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kommer säkert att bli skitskoj, verkligen!!

2009-01-13 @ 21:19:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Dennis

<3 Du är bäst Calvin!

2009-01-16 @ 00:20:45
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0