Big Brother Celeb, ett glas vin, minnen och gäster

Oj villken dag på stan. Vi var ute en snabbis bara eftersom Paulina och Magda ville komma förbi.
Så vi hann inte direkt shoppa. Nu är vi hemma och hjälper dem skriva CV:n ...
Sabrina är proffs så det är hon som gör det, jag sitter och tittar och dricker ett glas vin.

Idag är det Big Brother Celeb Live, hur spänande som helst. Det är bäst att jag tittar på dem så jag
vet hur Engelska Big Brother fungerar. Super spänande ju

Idag har jag hunnit titta igenom alla mina gamla bilder. Herregud måste jag säga!
Jag är verkligen så jäkla snygg, det vet jag!  Men vilka frisyrer jag  har haft, för att inte tala om färger.
Minns nöjd är jag nog med min färg nedan. Eftersom jag var tvungen att vara mörkhårig under GREASE så färga jag håret mörkbrunt. När musikalen slutade så tänkte jag att jag blir blond, men frisörerna la i en ton utav rött i så jag provade göra slingor själv för att se hur mkt blekningen skulle ta.
Så jag fick väl lov att se ut så! 


Kommentarer
Postat av: Stellan

Hur bra känner du och Katrin varandra? :)

2009-01-16 @ 17:43:56
URL: http://fegstajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0