What a day

Tog en promenad med Jenny till Kupolen idag.
Sedan skulle jag ha möte med modeshow och det tog sin tid. Jag, Malin, Marita och Azra satt kvar till halv sex och planera. Men gud va roligt det var!
Hur bra kommer inte detta att bli? Det kommer verkligen blir stort och ruskigt bra.
Det känns som att vi alla har koll på olika delar och kan bidra till att detta blir så sjukt bra. Jag är taggad!
Märker ni det?

Nu ska jag sova eftersom jag åker till Sthlm 7 imorgon bitti.
Som det ser ut nu vet jag inte om jag blir kvar eller åker hem. Eftersom jag har lite jobb på Söndag är det smartast att åka hem. Men man tänker inte alltid så klart.


Mer om modeshow ska jag skriva om under helgen. Ni kommer få veta vart ni ska vända er för att få tag i billjetter och så mycket mer. Tro mig mina läsare, detta vill ni inte missa.
Jag längtar tills jag får berätta. Men mer om det under helgen! Missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Bella

BABY jag älskar ditt hår!! va fint du har klippt och färgat dig JAA SKITSNYGGT! Du passar såååå bra i den hårfärgen. så såå bra:= ) Längtar tills vi går ut igen. miss u.

S.

2009-02-14 @ 03:02:35
Postat av: perra

Hej!

Intressant intervju på Qx.se! Du svarar väldigt bra på frågorna =) bra blogg btw !!



kram, perra

2009-02-14 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0