Villken dag

Oh jag har haft världens mysigaste dag faktiskt.
Jag har haft massa tid att spendera ihop med min mamma. Villket gjorde mig glad då vi hade tid för att prata om en massa. Jag har umgåts med min pappa och även vi satt och prata om lite allt möjligt.
Jag har hunnit med att sitta på salong professional nail. Där såg jag till att få mina naglar fixade. Mjuka upp nagelbanden och hand massage, olja mina naglar och lite sådant. Efter det blev det lite snabb shopping.

Det blev  två helt underbara skor idag.

Clarks Desert boots
1099 kr   finns att beställa här


Vagabond - Blade
700 kr och dessa kan ni beställa här


En massa tid spenderade jag med Maria också. Hon jobbade och jag satt och gjorde en massa samtidigt. Men mest pratade vi om allt och inget. Alltid skönt med lite power kvinnor som kan berätta om hur dem tänker. Man lär sig så sjukt mycket utav andra människor och det är alltid bra. 

Kommentarer
Postat av: Jenn

Vilken Maria this time? ;)

2009-02-18 @ 14:50:18
URL: http://jenniferc.blogg.se/
Postat av: majkas dotter

vilka snygga skor!!!

2009-02-18 @ 18:11:01
Postat av: Anonym

Marias favorit är du =) Tack för sällskapet =)

2009-02-18 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0