Vi hörs imorgon :)

Jag vill bara berätta för er att denna helg har varit ett undantag. Det kommer absolut inte vara så här dålig uppdatering i fortsättningen. Det har varit mycket med castingen för modeshowen och det är darför jag inte hört av mig till er.
Men jag kände att jag ville verkligen vara med på castingen så jag fick ta lite tid här ifrån.  Men nu ska jag sköta mitt jobb igen!

Imorgon kommer en massa roliga uppdateringar. Jag har tre fantastiska produkter ifrån Make Up Store som jag vill presentera för er. Dessa produkter har nästan blivit lite utav nära bekanta till mig så det skulle kännas dumt om inte ni fick träffa dom!

Vi hörs imorgon då?

Kommentarer
Postat av: Linda Bülund

Sminkar du dig?:p Inget fel med det om du gör det... killar passar också i smink.^^



Vad jobbar du med förresten?

2009-02-23 @ 12:37:32
URL: http://lindabulund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0