Vi får boka om lite

Hej Alla!

Jag  skulle ha varit på stan nu och haft lunch med några vänner ifrån skol tiden men det blev inte så då
det kom lite jobb ivägen. Så vi får se till att boka om det.
Just nu sitter jag hemma och väljer kläder. Alltid så mycket roligare när man har nya skor att matcha ihop med. Det gör allt så nytt och man får plötsligt helt nya ideer kring hur man kan använda allt.

Idag ska jag även träffa Ronja då vi måste planera lite av vad som ska hända i Stockholm. Ser fram emot det.
Jag ska iväg och sola så jag får lite färg och ser mänsklig ut. Alltid mycket roligare att känna sig solbränd.
Dock har jag lite svårt för att sola just på solarium, har alltid varit lite extra försiktig med just det. Men ibland får man!

Vi ses här om en stund?

Kommentarer
Postat av: Ida

Planera in en helg med ronja så drar vi till sthlm o clubbar :)

2009-02-18 @ 12:51:06
URL: http://idathenander.blogg.se/
Postat av: Jenn

Åh, i framtiden får du planera in en helg med ronja och hennes lillsis ;)

Men vi ses väl om två veckor hoppas jag! :)

2009-02-18 @ 14:53:52
URL: http://jenniferc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0