Veckans diss

Något nytt jag ska börja med här i bloggen är "veckans diss".
Eftersom jag sällan är grinig, bitter eller liknande så passar det sig bra att jag visar för er läsare
lite utav den sidan också. Den här veckan dissar jag:



Jo jag väljer att dissa fragbite som tydligen är ett formum för CS' spelare. Finns det spelet kvar?
Anledningen till att jag dissar detta forum beror på att en viss del utav medlemmarna där saknar ett mänskligt beteende.
Det var för ett tag sedan då en utav killarna där bestämmde sig för att sätta käppar i julet för mig och min blogg. Han skrev om mig och många där hakade på. Det hela slutade med en massa mejl, kommentarer osv ifrån dom som tyckte att jag skulle lägga ner min blogg och lite till. Det blev hot där jag skulle dö och en liten blandad kompott så där.

För att närma mig slutet var deras mening att skrämma upp mig och få mig att bryta ihop. Kanske var planen att jag skulle lägga ner bloggen osv. Vad vet jag!  Men det roliga här är att detta ledde till en medial uppmärksamhet kring ämmnet och gjorde att min blogg växtre och knakade. Hur roligt är inte det.
Det måste nog ha gjort dem väldigt arga och ledsna eftersom det blev en sådan mot-effekt.

Så nu dissar jag de som var med i kuppen mot min blogg. Forumet för övrigt vet jag inte så mycket om. Inte riktigt min grej det där med CS. Men jag vet att det finns några som jag känner till som är med där och diggar stället. Good for them får jag lov att säga.
Men dom som startade tråden om mig dissar jag! Men jag tackar så gott för all PR och publicitet ni fick min blogg
att bli ännu större! :)






Kommentarer
Postat av: kenan

Du är ju så bara för härlig! hehe

kör också typ väckans bästa lr något sånt! man vill också veta vad du gillar ^^;)

2009-02-10 @ 22:48:52
URL: http://kenanharbas.blogg.se/
Postat av: majkas dotter

Jag håller med Kenan, skriv om veckans bästa istället. Det finns så mycket tråkigt runt om oss .... så fram med det positiva, roliga, trevliga....

2009-02-11 @ 18:15:01
Postat av: en som inte fattar inlägget

du säger att du vill dissa fragbite vedran. vart i detta inlägg gör du det? jag ser inte dissen. inte någonstans. du skulle kunna ha pekat på det primitiva beteende som sitter i fogarna på den sidan, men men... dissa åt rätt håll nästa gång

2009-02-17 @ 01:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0