Vaknade nyss

Hej Alla!

Är verkligen super sjuk. Tro mig när jag säger att jag sällan blir det.
Jag är en utav de som faktiskt aldrig ens bli förkyld. Men idag känns mitt huvud tungt, jag har ont i halsen
och mina öron smärtar. Jag la mig för att sova vi nio igår och jag känner mig fortfarande outvilad.   Jag har ju verkligen inte tid med detta.

Nu ska jag försöka ta mig ut till Kupolen ändå eftersom jag har en intervju där borta. Hur det nu ska gå!
Senare under dagen lägger jag ut en intervju med Make Up Store Borlänge här på bloggen. Ni får en massa tipps och svar på lite frågor. Så be back!


Kommentarer
Postat av: Gert

Krya på dig det går över!

2009-02-04 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0