Utmanad

Jag har blivit utmanad utav Linda Bülund.




1. NäR GICK DU UPP IDAG?
10.00

2. DIAMANTER ELLER PäRLOR?
Diamanter

3. SENASTE FILMEN DU SåG På BIO?

Oj, jag har panik när det kommer till att gå på bio så jag minns inte sisst jag gick.


4. FAVORIT TV-PROGRAM?
Top model, Idol, Lets Dance

5. VAD åT DU TILL FRUKOST?
Två mackor :) en kopp te och en lång cigg börja jag dagen med.

6. VAD äR DITT / DINA ANDRANAMN?
Calvin

7. DIN FAVORITMAT?
Sushi, Tacos,  Cous cous

8. VILKEN MAT GILLAR DU INTE?
Har väldigt svår för fisk som smakar fisk (sjö)  Det lät konstigt va?

9. VILKEN äR DIN FAVORIT-CD FöR TILLFäLLET?
Leona Lewis är den som jag lyssnar mest på nu. Hon är helt gudomligt fantastisk.

10. VILKEN BIL KöR DU?
Oh kära du, jag skulle aldrig våga köra bil.

11. VILKEN äR DIN FAVORITMACKA?
Vet faktiskt inte

12. VILKA MäNSKLIGA DRAG KAN DU BARA INTE MED?
Självömkan klarar jag inte av alltså.

13. VILKA äR DINA FAVORITKLäDER?
Jag älskar Chinos

14. OM DU FICK åKA VART DU VILLE VART SKULLE DU åKA Då?
Ibiza

15. FAVORITKLäDMäRKE?
Är så super dålig på märken.

16. VART VILL DU DRA DIG TILLBAKA?
L.A

17. FAVORITTID På DAGEN?
Jag blir som piggast vid 20.00 så efter den tiden mår jag bra.

18. VAR äR DU FöDD?
Jag är född i Bihac, kanske darför jag blev biachh?

19. VILKEN äR DIN FAVORITSPORT ATT SE På?
Jag blir inte road utav någon sport alls alltså.

20. VEM TROR DU INTE ANTAR DESSA FRÅGOR?
Huh?

21. VEM TROR DU äR FöRST På ATT SVARA PÅ FRåGORNA?
Vet inte ju :/

22. COCA COLA ELLER PEPSI?
Coca Cola

23. FOTBOLL ELLER ISHOCKEY?
Fotboll i så fall.

24. ÄR DU EN MORGONMäNNISKA ELLER NATTUGGLA?
Nattuggla så det bara pyr om det.

25. PEDIKYR ELLER MANIKYR?
Manikyr

26. NåGRA SPäNNANDE NYHETER ATT BERäTTA FöR OSS?
Ja en massa egentligen. Men det tar vi något annat inlägg!


27. VAD VILLE DU BLI NäR DU VAR LITEN?
Kändis

28. BäSTA BARNDOMSMINNET?
Oj, har så många fina minnen så det skulle ta ett par sidor.

29. VARIT I AFRIKA?
Nee

30. NåNSIN RULLAT IN NåGON I TOAPAPPER?
Nee inte riktigt min grejj det där!

31.HAR DU VARIT MED OM EN BILOLYCKA?
Nee inte vad jag kommer ihåg.

32. FAVORITDAG I VECKAN?
Måndag

33. FAVORITBLOMMA?
Rosor

34 FAVORIT-SNABBMATSRESTAURANT?
Vet inte :/

35 HAR DU NåGON CYKEL?
Jaa, fast det är inte heller riktigt min grejj.

36. VEM FICK DU SENASTE MAILET FRåN?
Fick en inbjudan utav Malin Beck till en premiär öppning i sthlm till helgen.

37. I VILKEN AFFäR SKULLE DU VäLJA ATT UTöKA DITT KREDITKORT?
Kredit är inte min grejj.

39. VEMS SVAR äR DU MEST NYFIKEN På AV DOM DU UTMANAR?
hmm , vet inte :S

40. SENASTE PERSONEN DU DELADE EN MIDDAG MED?
Pappa

41. VAD SYSSLAR DU MED JUST NU?
Skriver på bloggen, Svarar på mejl och pratar på MSN plus Skype

42. FAVORITFäRG?
Jag älskar alla färger. tror jag !

43. HUR MåNGA TATUERINGAR ?
Ingen

44. VILKA UTMANAR DU?
Maria Jonasson, Sebastian Lysén  och Sandra Bodin

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul.^^



Haha jag har nyss tagit körkort men jag är fortfarande rädd för att köra bil.:p Livsfarligt ju...:S

2009-02-25 @ 18:42:50
URL: http://lindabulund.blogg.se/
Postat av: majkas dotter

du är klyftig kille ;)

2009-02-27 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0