Torsdag

Hej alla.

Vaknade ganska nyss (!)
Satt upp ett tag igår och tittade på film för mig själv. Sånt gör jag nästan aldrig för jag har inte ro till det.
Serier brukar jag orka följa men att ta mig tid för film har liksom aldrig blivit av. Det är samma sak när jag är med vänner. Sabrina frågade alltid om vi skulle kolla på film och jag sa okej. Sen när filmen kom på hittade jag tusen andra saker att göra. Tills jag sakta börja komma in i filmen och kunde till slut sätta mig ner för att titta.
Men igår satt jag och tittade på två filmer i rad!

Idag skulle jag lunchat med Linda men jag kom aldrig upp och Linda hade för mkt med högskolan.
Så nu bokade vi om det. Imorgon har jag ett möte på Kupolen (som vanligt, jag har alltid möten på just Kupolen)
med modeshow. Ska bli jätte spänande! Nu tänkte jag lägg i en hår inpackning och ta ett bad och sedan ska jag möta upp Sandra Bodin för lite umgås time.


Jag och Linda i Milano eller om det var Verona är osäker, men Italien var det.

Kommentarer
Postat av: nicolas

jag vill ha sommar!

2009-02-12 @ 20:18:51
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0