Tidigt ju

Hej alla.

La mig skapligt i tid igår.. Klockan var faktiskt strax efter 12 när jag tvingade ner mig i sängen.
Vaknade nu gnaska nyss, (före 9!) av att Margarita ringde mig. Jag tittade på telefonen och tänkte:
Aldrig så här tidigt och så vände jag på mig och fortsatte sova. Telefonen ringer igen eftersom Margarita är ganska envis. Jag vägrar och sedan kunde jag inte sova. Jag såg att jag hade medelande lämmnat så jag ringer upp min inkorg och det  är självklart Margarita som sjunger och flänger så det var bara att gå upp.
Nu ska jag ringa upp henne och sedan börja göra mig iordning för halv 12 ska jag ta sällskap med Jenny till Kupolen.
Lite senare har jag möte där med modeshow. Ska bli spänande att höra vad som planeras osv. Förra året blev ju så bra och detta år ska bli minst lika grymt.

Jag och Lejla i Sarajevo. Bosna <3


Kommentarer
Postat av: majkas dotter

Vad fin du är i håret ;)

2009-02-13 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0