Tiden går snabbt och ibland vill man spola tillbaka.

Jag satt och läste lite olika bloggar för att få lite insperation och fick plötsligt panik saknad utav skolan. Jag saknar verkligen gymnasium och den tiden. Jag saknar allt med Falu Fri (skolan som jag gick på)
Det känns verkligen som att den tiden gick för fort och man han inte riktigt njuta av allt man fick vara med om.

Men samtidigt uppskattar jag livet nu också när man plötsligt kan välja mycket mer själv. Får jag för mig att vilja åka till Stockholm en hel vecka så kan jag göra det utan att känna att jag missar för mycket och det är helt underbart. Plötsligt har man också all tid i världen och man kan koncentrera sig på det man själv känner för i stunden. 
All tid man har behöver inte vara så otroligt planerad utan man kan vara spontan.


Den vita byggnaden, där gick jag i skola.


Kommentarer
Postat av: kenan

Jag tar studenten nu i vår och förmodligen kommer jag känna samma sak som du. Just nu får jag dagarnas timmar att räcka till, men undra hur det blir efter studenten?

2009-02-23 @ 19:24:30
URL: http://kenanharbas.blogg.se/
Postat av: Lotta!

AAHW! vad kul att läsa din blogg Vedran! Vad gör du nu för tiden??



Jag saknar också falufri så innåt! Har börjat plugga nu igen, men det är inte alls samma sak!=(



Allt bra med dig? vad gör du nu förtiden när du inte hänger på stureplan?;)

Kramar Lotta Österling (om du kommer ihåg mig?:P)

2009-02-26 @ 00:02:10
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Skolan blir säkert en stor saknad, då det är en säkerhet. Men samtidigt är det skönt att ta studenten och ut och leva.. Känna att man kan göra sådana saker man vill ut och göra. =)

2009-02-28 @ 01:04:50
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0