Tack

Nu sitter jag hemma och tittar på vad som finns på H&M. Känner för att shoppa
och idag fick jag två st 20% rabatt på valfri vara kuponger. Det är alltid bra med rabatt för då kan man komma hem med ännu mer! Så tack Jonna goast är du!

Gick förbi Åhlens och där jobbar världens underbaraste personal. En utav de känner alltid igen mig ifrån musikalerna jag varit med i och även bloggen. Så jag fick lite varuprovningar. Tex fick jag prov på den senaste herr parfymen ifrån DKNY.
Måste bara nämna  att den är helt ortrolig! Väldigt fräsch och touch av äpple. Den känns verkligen helt rätt till sommaren.
Fick en massa roliga saker faktiskt men för att nämna något mer så var det även en till parfym och den var ifrån PUMA
(Free Flowing). Inte alls min typ utav parfym dock. Även den väldigt fräsch fast på ett isigare och starkare  vis. Jag är mer för lite sötare dofter så just denna parfym gick bort för min del.

Men tack till Jonna och tack Åhlens på Kupolen.
 

Fick även med mig två nya produkter hem. Eftersom jag har så slitet hår efter alla blekningar måste jag vårda det noga.
Idag fick jag för mig att prova ett nytt balsam som jag hört ska vara bra. Eftersom jag inte är så bekant med märket är jag skeptisk men jag måste prova. Det är nämligen naturelle's miljövänliga balsam med honungsextrakter.
Sedan blev det en burk hår-inpackning ifrån Elvital.

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Tävla om skönhet för tusentals kronor: http://www.festivalbloggen.nu/2009/02/vinn-exklusiva-skonhetskit.html

2009-02-11 @ 21:44:43
Postat av: Emelie

Hej Vedran. Jag säger bara en sak: Naturelles balsam är VÄRDELÖST! Något som däremot fungerar för slitet hår är Gliss, det gör mirakel för håret. Jag använder både schampo å balsam från Gliss å sen jag började med det så får jag jätteofta komplimager för mitt glänsande hår! Try it! :)



Ha det så bra å keep up the good work! ;D



Kram Emelie

2009-02-14 @ 14:00:58
URL: http://iammadeinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0