Stockholm

Hej alla.


Jag har verkligen varit hemma hela dagen idag. Jag känner mig fortfarande riktigt seg efter influensan. Men det är ganska naturligt att man blir så läste jag.
Just nu håller jag på och skickar iväg lite mejl till ett skivbolag där jag ska spela in en demo. Jag känner att jag behöver få det gjort nu. Det blir alltid att man lägger det åt sidan för att det är svårt att få alla pusselbitar att stämma. Men nu känns allt väldigt rätt så det är bra om jag får det klart.

Jag håller även på att planera Stockholm lite eftersom jag ska åka ner nu i veckan under ett par dagar och försöka få lite annat gjort kring bloggen och sådant. På Torsdag  är det mingel på sturegallerian och det måste jag närvara på känner jag. Lite utgång självklart!   Träffa lite vänner som man inte ser så ofta och massa annat. 

Det ska bli väldigt roligt att gå på hur som helst.

Jag i sthlm



Kommentarer
Postat av: kenan

Tjena! Häftiga glasögon... sådana har jag velat ha sjukt länge, men alla modeller jag hittat har varit sjukt fula...



du är inte i sthlm i slutet av februari?

2009-02-16 @ 18:25:58
URL: http://kenanharbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0