Stockholm

Hej alla.

Nu är jag på plats i Stockholm. Det blev som vanligt när man är här väldigt sent igår så
vi vaknade ganska nyss.
Igår mötte jag, Andrea och Koffe upp Ramma och gick lite på stan. Vi satte oss och käka och åkte vidare
hem till Robert som har en super fin och fräch lägenhet på Södermalm. Där drack vi lite och bara hade det trevligt.
Robert satt och berätta lite om jakt och sådant medan vi andra satt och lyssna. Tro det eller ej så är det roligt att lyssna på. Sedan tog jag mig hem till Joel och här var Ronja och några utav Joels vänner. Det blev någon öl och massa prat. Helt klart en ruskigt trevlig kväll enligt min mening.

Idag blir det dock mycket mer. Jag och Ronja ska ut och titta lite på kläder för Ronja ville ha något nytt på sig ikväll. Vi ska på invigning för Saints & Sinners. Det ska bli roligt!
Lanserings fest på Obaren och hela kvällen avslutas på något roligare stureplans ställe. På papper blir det en lyckad kväll!
Vi får se. Vi har dock alltid roligt ihop så det blir nog bra.

Jag ska även bli intervjuad idag! Det ska bli väldigt spänande att se vad för frågor som ställs denna gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0