SPOTLIFE fest


Lovisa, Jag, Sibel och Margarita

Jag tänkte berätta lite om festen igår. Som tidigare nämnt var det igår dags för alla som bloggar för Spotlife
att mötas på en middag/fest. Jag tror att jag talat för de flesta där när jag säger att det var ruskigt nervöst. Det var blandade känslor där man tänkte om man verkligen kommer att räcka till. Många av bloggarna har haft lite blogg krig med varandra så jag var super rädd för att det skulle vara en stel stämmning.
Dock släppte  mycket utav dessa känslor när man väl var på plats. Det var ändå väldigt lustigt när man väl satt där och stämmningen var väldigt ypprig och nervös.
Det var väldigt fint dukat och det serverades champange/vin och en italiensk buffe. Jag satt vid ett bord där det var en skön stämmning. Dessutom hamnade jag brevid några till ifrån Dalarna och det gjorde det hela lite lättare. 

Jag, Margarita, DennisM  och Sibel bestämmde oss efter en stund för att gå vidare. Eftersom det var lite trögt på dansgolvet. Vi tog en taxi till Cafe Opera där vi sedan spenderade resten utav kvällen/natten. Där var det fullt med folk men jag tror att det var vi fyra som stod för dansandet även där. Kvällen var väldigt lyckad även om det var lite drama då och då. Men sånt får man väl ta!
Det var hur som helst så jäkla roligt och jag är glad att jag spendera kvällen med Dennis, Margarita och Sibel.

Kvällens vackraste: Margarita, Sibel och Blondinbella
Kvällens bäst klädda man: DennisM
Kvällens värsta: Två systrar i hatt som var jäkligt jobbiga och försökte fiska uppmärksamhet. Fast den ena blev utslängd efter att både jag, Bella och Sibel sa ifrån.
Kvällens suprise: Att Tyskungen var så trevlig! Även Mumari och Robin Söderlund var super trevliga.



( Fler bilder kommer upp! Jag lovar det. Det är Margaritta som har alla bilder så fort jag fört över dom så kommer alla upp här. Finns super fina bilder på mig, Dennis, Sibel och Margarita ifrån Cafe Opera också.)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Klart att Robin är trevlig, han är ju dalkarl. ;) Han var tillsammans med min bästa vän förut, så känner honom. Lite smålustigt faktiskt. ^^



Ni såg ut att ha trevligt! =)

2009-02-02 @ 13:02:45
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Tyskungen

Du var också väldigt trevlig. Dito!



/Klaus

2009-02-02 @ 13:50:06
URL: http://www.tyskungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0